مامان جونم!

مامان جونم!

همیشه بهم میگفتی مادرو دختر محرم اصرار هم هستن!

همیشه بهم میگفتی وقتی که برام مشکلی پیش اومد بیام پیشت بهت بگم !

همیشه بهم میگفتی هروقت دلم گرفت بیام باهات دردو دل کنم !

همیشه بهم میگفتی رویام عزیزم هیچ وقت خودتو برا کسی که ارزش نداره اذیت نکن!

همیشه بهم میگفتی برا کسی تب کن که برات بمیره!

همیشه بهم میگفتی عاشق یکی شو که لایقت باشه کسی باشه که بتونه خوشحالت کنه!

همیشه بهم یاد دادی تو زندگیم بهترین باشم!

همیشه بهم یاد دادی برا خودم ارزش قائل شم!

همیشه بهم یاد دادی راه درست رو انتخاب کنم!

همیشه بهم یاد دادی  کی باشم؟!چطور باشم؟!چی بپوشم؟!چی بخورم؟!کجا برم؟!با کی بگردم؟!

بهم یاد دادی دوست خوب کیه؟!!

بهم یاد دادی با کسی دوست باشم که تو غمو شادیم باهام باشه!

بهم یاد دادی به هرکسی اعتماد نکنم!!

چرا ؟!؟!؟!

اخه چرا؟!؟!؟!

چرا به حرفات گوش ندادم؟!!!!

چرا همش حرفاتو جدی نگرفتم؟!؟!؟

چرا به خودم نیومدم؟!؟!؟!؟!

چرا خوب و بدو از هم تشخیص ندادم؟!؟!؟!

چرا با خودم اینکارو کردم؟!؟!؟

چرا پامو کج گذاشتم؟!؟!؟!

مامان جونم !!

منو ببخش !!!!

ببخش که از حرفات سر سری گذشتم!!

ببخش که هروقت عصبی بودم همش سرتو خالی میکردم!!!!

ببخش که دختر خوبی برات نبودم!!!

اما جبران میکنم!!!

ازت ممنونم بخاطر همه چی!!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, |